Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Οι πρώτες Πατάτες

Πριν 15 ημέρες έβγαλα τις πατάτες μου από το χώμα και ήταν οι πρώτες πατάτες που έχω ξεθάψει στη ζωή μου. Η διαδικασία ήταν αρκετά διασκεδαστική και ευτυχώς οι πατατιές μου δε με απογοήτευσαν.
patates2009 Οι πρώτες Πατάτες
Δε φύτεψα αρκετά φυτά, μια και ήταν η πρώτη φορά που φύτεψα πατάτες και περισσότερο ήθελα να δω τη διαδικασία. Φυσικά δε χρησιμοποίησα λιπάσματα και φυτοφάρμακα, οπότε οι πατατούλες μου είναι ανεπηρέαστες από οτιδήποτε. Πιο βιολογικές δεν υπάρχουν.
pataties Οι πρώτες Πατάτες
Για να πω την αλήθεια ούτε νερό δε χρησιμοποίησα μια και οι πατάτες φυτεύτηκαν στο κτήμα της Χαλκιδικής στο οποίο δε πηγαίνω συχνά. Μεγάλωσαν με τη βροχούλα του ουρανού και κατάφεραν να επιβιώσουν.
pataties1 Οι πρώτες Πατάτες
Δε ξέρω πόσα κιλά ήταν μια και δεν φρόντισα να έχω κάποια ζυγαριά μαζί μου, αλλά γέμισαν ένα κασόνι και θα μας καλύψουν για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
patates Οι πρώτες Πατάτες
Εκτός από αυτές τις πατάτες διατηρώ και μερικές πατατιές σε μεγάλη γλάστρα στο μπαλκόνι μου στην πόλη. Την πρώτη την ξερίζωσα νωρίς μια και σε δάστημα που έλειπα την έφαγαν οι κάμπιες ενώ ήδη είχε σχηματίσει μικρές πατατούλες και τώρα περιμένω τη δεύτερη να μεγαλώσει όσο χρειάζεται για να μου δώσει ολόφρεσκες πατατούλες πόλης.
Όταν έρχεται η στιγμή να ξεθάψεις τις πατάτες σου νιώθεις κάπως περίεργα γιατί η όλη διαδικασία μοιάζει με τα πασχαλινά αυγά-έκπληξη . Δε βλέπεις τι έχει μέσα στο χώμα όσο μεγαλώνουν, δε ξέρεις αν έχει πατάτες, ούτε και πόσο μεγάλες είναι. Οπότε αρχίζεις να σκάβεις χωρίς να γνωρίζεις τίποτα και τις ανακαλύπτεις σιγά σιγά.